BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 20, 2011

ABOUT AKU DAN DIA

aku dan dia.....hmmm,???...ada apa aku dgn dia???...tntang ape??..dan bgaimana??.....smuanye brmula sjak dri prtama kali aku brtentangan mata dgn dia..sjak dri pda itu aku mrasakan degupan jntung ku..brdegup2 dgn laju...dan,..mulai aritu aku sntiasa trbayangkn wjah si dia...mimik mke die..mmbuatkan aku trus jatuh cinta...ohhh!! sgguh indah jatuh cinta pandang prtama...slepas itu,..kami saling brtukar no.hp....hmpir stiap hari kami brmsj....dgn tiada rase jemu antra aku dan dia.......mulai dari itu..aku rasa sungguh bhagia...hdup dng adanye die..mmmbuatkan hidup aku brbunga-bunga....dan pada suatu ari..die tibe2..........telah mempunyai s'org gdis yg laen..luluh hati aku mndengarnya...hukhuk!...byangkan lelaki yg aku cintai telah menduakan aku...sjak dri itu xsggup aku utk mneruskan lagi hubungan antara aku dan dia....aku mmbuat kputusan utk trus mlupakan die dan pergi jauh dri die.....dan skrang aku telah brjumpe dgn lelaki yg laen..dan lelaki itu lebih baek dri die...dan lelaki itu juga menyayangi aku dgn spenuh hati.....aku cuma ingin die tahu bertapa aku gembira tanpa die disisiku lagi....dan sebenarnya die tdak boleh hdup tanpa aku..krana aku adlah cinta sjatinya...huhuhuuhu.......

0 comments: